Hier vind u de antwoorden op de meest gestelde vragen die wij ontvangen. Hebt u een vraag waarop u geen antwoord hebt gevonden, aarzel dan niet om deze te stellen via ons contactformulier.

Hoe worden de verzendkosten bepaald

De verzendkosten worden berekend op basis van het totale gewicht van uw bestelling. Op die manier heeft u steeds de meest voordelige en eerlijkste verzendkost voor uw bestelling.

Wat zijn de betaalmethoden

Wij bieden verschillende betaal methoden aan nl:

PayPal PayPal-acceptatieteken

bankcontact  

Sofortbanking Sofortbanking

Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen de week bij u te laten afleveren. Door drukte en omvang van uw bestelling kan er soms een paar dagen vertraging zijn.

Wat gebeurd er na mijn bestelling

Al onze kaarsen worden in ons eigen atelier handmatig gemaakt. Als wij uw bestelling ontvangen hebben wordt uw deze zo snel mogelijk klaargemaakt en naar u verzonden.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling

U ontvangt steeds een factuur van uw bestelling. Deze wordt samen met de producten in de verpakking verzonden.

Kan ik ook B2B bestellen

Wij zijn een kaarsenproducent en u kan dus ook bij ons terecht als B2B klant.

Voor meer info kan u ons steeds telefonisch of via E-mail contacteren.

Hoe brandt mijn kaars het best

Om uw kaars te volle te benutten kan u volgende basisregels in acht nemen:

Plaats uw kaars steeds op een vlakke ondergrond, uit de tocht en uit de buurt van een warmte bron.

Plaats uw kaarsen niet te dicht bij elkaar, een tussenruimte van 15 cm wordt aangeraden

Laat uw kaars steeds een paar uur branden eenmaal u deze hebt aangestoken. Zo kan er zich steeds een mooie poel vormen.

Knip uw wiek indien nodig bij tot op 1 cm.

 

 

Kan ik langskomen voor nieuwe producten te bespreken

Bent u geïnteresseerd in het laten maken van een eigen idee en wenst u dit persoonlijk te bespreken, dan ontvang ik u graag om dit met u te bekijken.

Dit kan steeds na afspraak via E-mail of telefonisch.